Ceny są ustalane  indywidualnie do każdego mebla.


1) W przypadku gdyby Państwo nie otrzymali od nas odpowiedzi – prosimy przypomnieć się telefonicznie lub ponownie wysłać zapytanie na adres elektroniczny.


2) Ceny, które podajemy drogą elektroniczną, obowiązują do końca tygodnia, w którym są podane. Po upłynięciu terminu, ich ewentualny wzrost zależy od cen na rynku meblowym. Cena dotyczy 1 sztuki (1 krzesło, 1 wersalka, 1 narożnik itd.).


3) PODANIE CENY “NA TELEFON” (podczas rozmowy telefonicznej) nie oznacza że cena za wykonanie usługi będzie dokładnie taka, jaką podajemy podczas rozmowy. 


Najlepiej jest przysłać zdjęcie(a) mebli, które podlegają naprawie. Cena za usługę zależy do rodzaju mebla, jakości materiałów wykorzystanych do naprawy, sposobu wykończenia mebli wykorzystanego do wykonania naprawy, a także stopnia zużycia mebla.


4) TERMINY WYKONANIA usług które podajemy są ważne jedynie w momencie ustnego lub pisemnego zlecenia na wykonanie prac tapicerskich.


5) Nie jesteśmy płatnikami VAT. Wszystkie ceny należy rozumieć jako ceny BRUTTO. Wystawiamy fakturę. Opłaty można dokonać także BLIKiem.


6) Nie posiadamy cennika za 1m2. Jest to niemożliwe ze względu na różnorodność materiałów tapicerskich i sposobu wykonania mebla.


7) Meble pozostawione w pracowni (zapomniane) – po okresie 9 miesięcy są usuwane z zakładu.


8) Koszt każdorazowego przyjazdu na pomiar/wizytę u klienta podawany jest w zależności od lokalizacji. Przyjazd po godz. 17-ej wiąże się z dopłatą +50% do zwykłego kosztu przyjazdu.


9) Koszt transportu uzgadniany jest indywidualnie do konkretnego zlecenia.


10) Meble podczas transportu oraz naprawy w pracowni są ubezpieczone.