Od 2024r. używamy wyrobów CONTINENTAL i SPRADLING.
Produkty niskiej jakości zamawiane są wyłącznie na zlecenie klienta.
z zastosowaniem na meble medyczne
oraz jachty, łodzie i meble z atestem higienicznym
ⓘ Do kosztu zamawianej ilości należy dodać jeszcze koszt przesyłki ok. 40zł w zależności od firmy kurierskiej
(+ koszt przesyłki)
Korzystamy ze skór włoskich klasy I.
ⓘ Skóra sprzedawana jest w całych błamach od 2,5-5m2
(+ koszt przesyłki)
ⓘ Skóra sprzedawana jest w całych błamach od 5-8m2
Cena dotyczy wizyty w granicach miasta - poza miastem zgodnie z ilością km w obie strony oraz ilością czasu potrzebną na wizytę.
Cena obejmuje zabranie mebli od klienta i odwiezienie ich z powrotem, a także wniesienie mebli do lokalu na niskiej kondygnacji lub z windą. Wniesienie do lokalu bez windy od 350zł w zależności od rodzaju i ilości mebli.
Wyroby marynistyczne, samochodowe, medyczne lub dekoracyjne – cena tych wyrobów zależna jest od ich producenta. Preferujemy oryginalne materiały oraz dobrych producentów z USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
Od 2024 używamy wyrobów CONTINENTAL i SPRADLING na zasadach partnerów handlowych. Mamy możliwość zamówienia oddzielnych kolorów i charakterystyk tych wyrobów. Więcej informacji udzielamy indywidualnie.
Ceny są ustalane indywidualnie do każdego mebla.
1) W przypadku gdyby Państwo nie otrzymali od nas odpowiedzi – prosimy przypomnieć się telefonicznie lub ponownie wysłać zapytanie na adres elektroniczny.
2) Ceny, które podajemy drogą elektroniczną, obowiązują do końca tygodnia, w którym są podane. Po upłynięciu terminu, ich ewentualny wzrost zależy od cen na rynku meblowym. Cena dotyczy 1 sztuki (1 krzesło, 1 wersalka, 1 narożnik itd.).
3) PODANIE CENY “NA TELEFON” (podczas rozmowy telefonicznej) nie oznacza, że cena za wykonanie usługi będzie dokładnie taka, jaką podajemy podczas rozmowy.
Najlepiej jest przysłać zdjęcie(a) mebli, które podlegają naprawie. Cena za usługę zależy do rodzaju mebla, jakości materiałów wykorzystanych do naprawy, sposobu wykończenia mebli wykorzystanego do wykonania naprawy, a także stopnia zużycia mebla.
4) TERMINY WYKONANIA usług, które podajemy są ważne jedynie w momencie ustnego lub pisemnego zlecenia na wykonanie prac tapicerskich.
5) Nie jesteśmy płatnikami VAT. Wszystkie ceny należy rozumieć jako ceny BRUTTO. Wystawiamy fakturę. Opłaty można dokonać także BLIKiem.
6) Nie posiadamy cennika za 1m2. Jest to niemożliwe ze względu na różnorodność materiałów tapicerskich i sposobu wykonania mebla.
7) Meble pozostawione w pracowni (zapomniane) – po okresie 9 miesięcy są usuwane z zakładu.
8) Koszt każdorazowego przyjazdu na pomiar/wizytę u klienta podawany jest w zależności od lokalizacji. Przyjazd po godz. 17-ej wiąże się z dopłatą +50% do zwykłego kosztu przyjazdu.
9) Koszt transportu uzgadniany jest indywidualnie do konkretnego zlecenia.
10) Meble podczas transportu oraz naprawy w pracowni są ubezpieczone.
Pan Tapicer® Profesjonalne Usługi Tapicerskie © 2012-2021 Webmaster: Przemek Zaczkowicz
Znak handlowy oraz nazwa są zastrzeżone i chronione prawem na terenie RP